آخرین دیدگاه‌ها

    شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در نظر دارد خطر آتش سوزی و ساير خطرات اضافی كه اموال، محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی ذخیره شده در مخازن و خطوط لوله را تهديد مي نمايد، نزد شرکت‌های بیمه‌گر واجدشرایط، بیمه نماید.

    لذا بدينوسيله از واجدين‌شرايط دعوت به عمل مي آيد تا چنانچه تمایل به شرکت در مناقصه مذکور را دارند مطابق برنامه زمانبندي ذيل، نسبت به دريافت اسناد و تحويل پيشنهادات خود اقدام نمايند.

    • نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
    • نام مناقصه: تأمين پوشش بيمه اموال و محصولات موجود در مخازن و خطوط لوله (يك مرحله اي توأم با ارزيابي ساده)
    • نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون مناقصات، تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ يا تلفكس ۷۲۹۵۶۶۴-
    • نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه: ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ريال يا واريز همين مبلغ به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانك تجارت در وجه شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي.
    • شرايط شركت در مناقصه: ارائه پروانه فعاليت نمايندگي و مجوزهاي لازم درخصوص صلاحيت انجام موضوع مناقصه.
    • محل و نحوه دريافت و تحويل اسناد مناقصه: متقاضيان جهت دريافت اسناد مناقصه، از تاريخ ۲۷/۰۳/۹۹ لغايت ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۳۱ /۰۳/۹۹، با در دست داشتن معرفي نامه معتبر و به آدرس مندرج در بند ۳ مراجعه و يا با شماره تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ تماس حاصل نمايند. همچنين پاكات پيشنهادي را به‌همراه ساير مدارك خواسته شده در اسناد مناقصه، حداكثرتا پايان ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۰۷/۰۴/۹۹، توسط نماينده خود و با ارائه معرفي نامه معتبر به همان آدرس تحويل و رسيد دريافت دارند.

    ـ ساير اطلاعات مناقصه و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.

     

    شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)

    نظر بدهید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه های دوستان

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    افتخارات