اسلایدر

شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه خرید کولر را با اطلاعات ذيل انجام دهد:

  1. نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
  2. نام مناقصه: خرید کولر (يك مرحله اي توأم با ارزيابي ساده)
  3. نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون مناقصات،  تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ يا تلفكس ۷۲۹۵۶۶۴-۰۷۷۳٫
  4. شرح مختصري از كار: خرید کولر، لوله مسي و…  بر اساس مشخصات فنی و مطابق با اسناد مناقصه.
  5. ۵-       نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۰۰۰،۰۰۰،۳۵۰ ريال يا واريز همين مبلغ به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانك تجارت در وجه شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي .
  6. مدارك مورد نياز: الف ـ فروشگاه‌ها: پروانه مجاز صنفي از مجمع امور صنفي (پروانه كسب) ب ـ شركت‌هاي خدماتي و بازرگاني مجاز: بر اساس شرح فعاليت مندرج در اسناسنامه.
  7. هزينه خريد اسناد مناقصه: واريز مبلغ ۰۰۰،۵۰۰ (پانصد هزار) ريال به شماره حساب مندرج در بند ۵ آگهي.
  8. نحوه دريافت اسناد: مناقصه گران علاقه مند به شركت در مناقصه مي توانند با در دست داشتن معرفي نامه ممهور به مهر شركت  از تاريخ ۰۷/۰۳/۹۹  لغايت پايان ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۳/۰۳/۹۹  جهت دريافت اسناد به آدرس مندرج در بند ۳ آگهي مراجعه نمايند.

جهت تحويل پاكات پيشنهادي، ‌مناقصه گران محترم مي بايست پاكات پيشنهادي خودرا  را به‌همراه ساير مدارك خواسته شده در اسناد مناقصه، حداكثرتا پايان ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۴/۰۳/۹۹، توسط نماينده خود و با ارائه معرفي نامه معتبر، به همان آدرس تحويل و رسيد دريافت دارند.

  • تاريخ جلسه توضيح و تشريح اسناد: ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۰۳/۹۹٫

ـ ساير اطلاعات مناقصه  و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.

ـ ارائه معرفي نامه و همراه داشتن مهر شركت جهت دريافت اسناد و شركت در جلسات الزامي است..

ـ‌ هزينه چاپ آگهي بعهده برنده مناقصه مي باشد.

شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات الکترونیکی پایانه ها و مخازن پتروشیمی