مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار شانا، گفت: مقاوم سازی انبارهای ذخیره فرآورده های نفتی از اولویتهای مهمی است که اقدامهایی نیز درباره آن انجام شده است.
مرتضی عابدینی اظهار کرد: مقاوم سازی مخازن انبار نفت شمالغرب پایان یافته و مقاوم سازی مخازن انبار نفت شمالشرق نیز در دست اجراست.
به گفته وی مقاوم سازی انبار نفت ری یکی دیگر از طرحهای مهمی است که در دست اقدام است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران تاکید کرد: مقاوم سازی دیگر مخازن فرآورده های نفتی استان تهران نیز در دستور کار قرار دارد و امسال انجام می شود.
به گفته وی، مقاوم سازی مخازن با هدف حفظ شکل اصلی مخزن ( استوانه ای) و جلوگیری از دفرمه نشدن آن، دیوارچینی (باندوال)، همچنین افزایش ضریب مقاومت مخزن در مواقع وقوع زلزله انجام می شود.
عابدینی همچنین درباره ذخیره سازی انواع فرآورده نفتی در مخازن انبارها نیز گفت: با توجه به اقدامهای پیش بینی شده بویژه برای تابستان امسال که سفر به نقاط مختلف کشور افزایش می یابد، ذخیره سازی مناسبی بمنظور پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان صورت گرفته است.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران تصریح کرد: با توجه به شروع تعطیلات برخی مقاطع تحصیلی و نزدیک شدن به فصل تابستان، انتظار می رود مصرف سوخت نیز طبق روال سالهای گذشته افزایش یابد.
وی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های لازم در خصوص ذخیره سازی، مشکلی در تامین و توزیع سوخت مورد نیاز مسافران نخواهیم داشت.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات