به گزارش خبرنگار پانا نیوز، یازدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران به کار خود پایان داد و حضور شرکت های صاحب نام و معتبر صنایع پتروشیمی جهان بدون شک برگ برنده بزرگ برگزاری این گردهمایی بود.
در حاشیه برگزاری یازدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران، روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به خبرنگاران و سایر شرکت کنندگان حاضر در این گردهمایی گوشی موبایل و یا تبلت نداد اما برگزاری این گردهمایی آن قدر منظم، برنامه ریزی شده و بدون حاشیه بود که تمامی مشارکت کنندگان داخلی و خارجی و به ویژه اصحاب رسانه از برگزاری آن ابراز رضایت کردند.
یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد برگزاری این گردهمایی بزرگ صنعت پتروشیمی در کنار نظم و انضباط خاص آن که حتی تحسین شرکت‌های بزرگ اروپایی را به همراه داشت، برگزاری کارگروه‌ها و یا همان ” پنل‌های تخصصی” بود که کام فعالان داخلی و خارجی صنایع پتروشیمی ایران و خارجی را شیرین کرد.
از این رو با ابتکار حسن پیوندی قائم مقام و سخنگوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی هفت پنل تخصصی در حاشیه برگزاری همایش IPF تهران برگزار شد که موضوع برگزاری این پنل‌های موضوعات روز جهان پتروشیمی همچون وضعیت عرضه و تقاضا برخی از محصولات پتروشیمیایی و فرآورده‌های پلیمری همچون متانول، پلی اتیلن‌ها و یا تغییرات جدید بازار پتروشیمی همچون ظهور منابع شیل گس در آمریکا بود.
سومین ویژگی برجسته برگزاری یازدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران آن است که مسئولان برگزاری این همایش بیش از آنکه به دنبال سود و زیان برگزاری نمایشگاه و همایش باشند کیفی سازی و ارائه خدمات کمی و کیفی بیشتر به مشارکت کنندگان را در دستور کار قرار دادند.
در یازدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران خبری از واگذاری غرفه‌های ۴۰۰ میلیون تومانی نبود، به کسی هم تبلت داده نشد، هزینه و یا سودهای چند میلیاردی هم در جیب شرکت ملی صنایع پتروشیمی نرفت، اما قطعا مشارکت کنندگان داخلی و خارجی برگزاری این گردهمایی با رضایت کامل سالن همایش را ترک کردند و چه بسا اگر این گردهمایی منظم به جای ۲ روز چهار روزه هم برگزار می‌شد بازهم پیدا کردن صندلی خالی در سالن همایش سخت بود.
جدا از دستاوردهای اقتصادی و دیپلماسی انرژی برگزاری یازدهمین همایش IPF تهران، اما پس از برگزاری نامنظم و انتقاد آمیز نوزدهمین نمایشگاه نفت تهران، حالا شرکت ملی صنایع پتروشیمی با برگزاری موفق و بدون حاشیه این گردهمایی به نوعی جور برخی از مسئولان نفتی را کشید و برای صنعت نفت ایران آبرو داری کرد.
قطعا برگزاری منظم و موفق یازدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران، انتظارات را از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه ایران پلاست ۲۰۱۴ تهران به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنایع پتروشیمی ایران و جهان را بالاتر برده است.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات