شعری مقدم در پایان IPF: دوشنبه 09 ژوئن 2014

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی درباره دستاوردهای یازدهمین همایش IPF اظهار کرد: این همایش یکی از موفقیت آمیزترین همایش ها بوده است.
عباس شعری مقدم تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود، تحریمی که علیه ایران اعمال شده و فشارهایی که به شرکت های خارجی برای عدم مشارکت در این گونه همایش ها وارد می شود، می توان گفت این همایش با این همه شرکت کننده خارجی یکی از همایش های استثنایی بود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران  در پاسخ به این پرسش که آیا در همایش دو روزه برگزار شده با شرکت های خارجی قراردادی برای همکاری منعقد شد یا خیر، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ قراردادی امضاء نشده است.
وی تاکید کرد: در این همایش قرار شد تا بعد از برداشته شدن تحریم ها با شرکت های طرف مذاکره قرارداد ببندیم.
یازدهمین همایش IPF  از روز گذشته با ۱۳۰۰ شرکت کننده آغاز به کار کرد و عصر امروز به کار خود پایان داد.
در این همایش ۷۰ مشارکت کننده خارجی از ۵۰ شرکت حضور داشتند.
در سال های گذشته و با تشدید تحریم ها در همایش ها و نمایشگاه های بین المللی به ندرت چهره غیر ایرانی مشاهده می شد اما در همایش IPF 2014 میزان مشارکت شرکت های خارجی و سخنرانان غیر ایرانی به اندازه ای بود که تمام هشت نشست تخصصی در آن به زبان انگلیسی برگزار شد.
یازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی دیروز (شنبه ۱۷ خرداد ماه) با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، بیژن زنگنه وزیر نفت، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت و عباس شعری مقدم، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران ارشد و کارشناسان داخلی و خارجی این صنعت برگزار شد.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات