دسوزا در حاشیه یازدهمین همایش صنعت پتروشیمی گفت: ما برای ورود به بازار ایران علاقه مندیم و در حال ارزیابی بازار ایران و شرایط حاکم بر آن هستیم. همچنین در دیدار با مقام های ایرانی تصمیم نهایی را در مورد ورود به بازار ایران می گیریم.
شرکت ورسالیس یکی از تولیدکنندگان بزرگ پلی اتیلین است و برای نخستین بار قصد ورود به بازارهای ایران را دارد. این شرکت که یکی از همکاران غول نفتی بزرگ ایتالیا “انی” است، سالانه ۶ میلیون تن  محصولات پتروشیمی تولید می کند.
مدیر اطلاعات بازار شرکت ورسالیس گفت: حضور در بازارهای ایران ارزش زیادی دارد و  پتروشیمی ایران می تواند فاکتور تعیین کننده ای برای مقدار تقاضای بازارهای پتروشیمی باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ایران در بازارهای جهانی برای ما مهم است که از برنامه های شرکت های ایرانی در زمینه ساخت واحدهای جدید، فروش محصولات، تولید و … اطلاع پیدا کنیم.
دسوزا با بیان اینکه همیشه کنفرانس ها محل مناسبی برای دیدارها است و همایش پتروشیمی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست ابراز امیدواری کرد که بتواند در طول این همایش با شرکت های تولید کننده پلی اتیلن در ایران دیدار کند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات