مدیر بخش منابع شرکت اوپک پلاستیک گفت: من فکر می کنم انتظار آینده روشن و موفق برای صنعت پتروشیمی ایران تنها یک ایده نیست بلکه یک حقیقت غیر قابل انکار است و این کشور می تواند در جمع بزرگان پتروشیمی جهان قرار گیرد.
فام داس هوی امروز (شنبه ۱۷ خرداد ماه) در حاشیه یازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی (IPF 2014) به خبرنگار شانا گفت: همایش بین المللی پتروشیمی ایران فرصتی مناسب برای دیدار و گفتگوهای تجاری با فعالان ایران حوزه پتروشیمی است.
وی افزود: این شرکت نخستین حضور خود را در همایش بین المللی پتروشیمی ایران تجربه می کند و من فکر می کنم این رویداد بهترین فرصت برای دیدار با فعالان ایرانی حوزه پتروشیمی و تقویت همکاریهاست.
مدیر منابع شرکت اوپک پلاستیک نسبت به بهره مندی از این فرصت دو روزه برای دیدار و گفتگو ابراز امیدواری کرد.
هوی گفت: همکاری با تولید کنندگان پلاستیک و رزین در ایران از جمله شرکتهای پتروشیمی جم، مارون، امیر کبیر و غیره برای ما بسیار حائز اهمیت است.
وی همچنین توسعه هر چه بیشتر همکاری شرکتهای ایرانی و ویتنامی را در حوزه پتروشیمی خواستار شد.
هوی اعلام کرد: هم اکنون کیفیت و ظرفیت شرکت های پتروشیمی ایرانی قابل قبول است و فرصتهای زیادی پیش روی توسعه صنعت پتروشیمی ایران وجود دارد و امیدوارم که روز به روز شاهد عرضه محصولات پتروشیمی ایران در بازار آسیا باشیم.
نماینده شرکت اوپک پلاستیک عنوان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط، ایران به راحتی می تواند به بزرگ ترین تولید کننده محصولات پتروشیمی در جهان بدل شود و برند خود را در بازارهای جهانی توسعه دهد.
وی درباره نام این شرکت گفت:  با توجه به این تمرکز ما بر بازارهای خاورمیانه، تلفظ و به خاطر داشتن اوپک پلاستیک برای مشتریان بسیار ساده خواهد بود.
اوپک پلاستیک بزرگ ترین شرکت توزیع کننده پلاستیک در ویتنام به شمار می رود، ما ماهانه ۲۰ تن از عرضه کنندگان جهانی پلاستیک  در سراسر جهان وارد می کنیم.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات