یورگن نرگارد گل بعد از ظهر امروز ( شنبه ۱۷ خرداد ماه ) در نخستین نشست تخصصی یازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی  با عنوان صنعت پتروشیمی ایران در مقاله خود تحت عنوان «عرضه عملکرد بهینه برای صنعت نفت و پتروشیمی ایران» گفت: شرکت تاپسو در زمینه عرضه راه حل های پیشرفته در حوزه کاتالیست ۷۴ سال سابقه دارد از این رو ایران می تواند برای صنایع نفت و پتروشیمی خود از آن استفاده کند.
نرگارد گل در جریان ارائه مقاله خود با بیان این که تمرکز این شرکت خصوصی به طور ویژه روی حوزه کاتالیست  است، گفت: تاپسو از سال ۱۹۴۰ میلادی با استفاده از تحقیق و پژوهش های اساسی در حوزه کاتالیست ها به دنبال توسعه بهره مندی از صنایع است.
نماینده شرکت تاپسو تصریح کرد: تلاش های این شرکت در حوزه پژوهش و توسعه به دلیل تمرکز روی دستیابی به فهم علمی همواره قابل توجه بوده است و ما توانسته ایم با حرکت در چینن مسیری در زمینه انتقال دانش و فناوری به مشتریان خود به موفقیت خیره کننده ای دست یابیم.
نماینده این شرکت دانمارکی نیز به همکاری و تعهد تاپسو در زمینه تحقی و پژوهش خبر داد و اعلام کرد: به محض لغو تحریم ها و بهبود شرایط این شرکت با شرکت ملی صنایع پتروشیمی در زمینه های مختلف صنایع پتروشیمی همکاری را آغاز می کنیم.
نخستین نشست همایش بین المللی پتروشیمی به ریاست جین سنتناک، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل  شرکت آکسنز (Axens) و با حضورآلدو بلونی، یورگن نرگارد گل، عضو کمیته اجرایی و معاون رئیس شرکت دانمارکی هالدور تاپسو و ان.جی بائو اینگ، دبیر ارشد حوزه پتروشیمی در نشریه پلاتس برگزار شد.
یازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی صبح امروز (شنبه ۱۷ خرداد ماه) با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، بیژن زنگنه وزیر نفت، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت و عباس شعری مقدم، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی از مدیران ارشد و کارشناسان داخلی و خارجی این صنعت آغاز به کار کرد.
امسال ۲۲۶ شرکت ایرانی و ۳۶ شرکت خارجی فعال در صنعت پتروشیمی در این همایش حضور دارند و ۷۸۰میهمان ایرانی و ۵۸ میهمان خارجی در این همایش حضور دارند.
به گزارش شانا، یازدهمین همایش بین‏ المللی پتروشیمی ایران همزمان با پنجاهمین سالگرد صنعت ارزش آفرین پتروشیمی تا فردا (یکشنبه ۱۸ خردادماه ) در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما به کار خود ادامه می دهد

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات