همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) از امروز با حضور بزرگان این صنعت آغاز به کار خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار شانا، همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF)  به مدت ۲ روز و در روزهای ۱۷ و ۱۸ خردادماه، همزمان باسالروز آغاز ۵۰ سال تلاش صنعت پتروشیمی ایران و هماهنگ با دیپلماسی انرژی وزارت نفت با حضور بزرگان پتروشیمی ایران و جهان، به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می شود.
در این همایش برنامه “جهش دوم” توسعه صنعت پتروشیمی ایران و راههای توسعه صنایع تکمیلی و تبدیلی با هدف رسیدن به ظرفیت ۱۰۰ میلیون تن تولید،با حضور صاحبنظران، متخصصان و مدیران ارشد صنعت پتروشیمی ایران و جهان بررسی خواهد شد.
نوآوریهای صنعت پتروشیمی در بخش دانش فنی، محیط زیست، ایمنی، کاربردهای جدید محصولات پتروشیمی و تجارت بین المللی از محورهای این همایش است.
این رویداد بین المللی با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت و وزیر صنعت معدن و تجارت و معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیران ارشد صنعت نفت افتتاح خواهد شد و طبق برنامه ریزیهای انجام شده، چشم انداز صنعت پتروشیمی تبیین شده و به شرکت کنندگان ارائه می شود.
به گزارش شانا چندی پیش معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: افزایش سطح همکاریهای بین المللی همزمان با برگزاری همایش بین المللی صنعت پتروشیمی، فصل جدیدی در دیپلماسی انرژی ایران رقم خواهد زد.
رئیس یازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران(IPF) گفته بود : امسال با توجه به تحولات جدید و رویکرد دولت تدبیر و امید شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصمیم گرفت همایش IPF را به جای ۲ سال یکبار به طور سالانه و با هدف توسعه صنعت پتروشیمی ایران برگزار کند.
محمدحسن پیوندی افزوده بود: امسال ۲۲۶ شرکت ایرانی و ۳۶ شرکت خارجی فعال در صنعت پتروشیمی در این همایش حضور دارند و ۷۸۰ میهمان ایرانی و ۵۸  میهمان خارجی در این همایش حضور دارند.
وی با اشاره به حضور مدیران ارشد و کارشناسانی از کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، ژاپن، سوئیس، عربستان، امارات سنگاپور، هند و ویتنام در این همایش گفته بود: این همایش از نظر کیفیت و اجرا برای ما دارای اهمیت ویژه ای است و همزمان با برگزاری آن نمایشگاهی از دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران نیز برگزار می شود.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات