حضرت امام خمینی (ره) «ما می‌توانیم» را در میان ایرانیان زنده کرد. افزایش تولید و اشتغال و حمایت از ساخت داخل، وضع اقتصاد کشور را بهبود می‌دهد. از این رو، وزارت نفت این راهبرد را دنبال می‌کند.

عباس شعری مقدم، صبح امروز (شنبه ۱۰ خردادماه) در حاشیه آئین ادای احترام کارکنان صنعت نفت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار شانا گفت: امام خمینی (ره) بزرگمرد تاریخ ایران است که کشور را از سلطه دیکتاتوری نجات داد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، با اشاره به جایگاه والای حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: مبارزه حضرت امام (ره) سبب شد مردم خود زمام امور و حکومت را بدست گیرند. از این رو، ایشان روحیه «ما می‌توانیم» را در میان ایرانیان زنده کرد. بنابراین، ایران امروز در میان کشورهای جهان حضور عزتمندانه دارد.

وی تلاش برای افزایش تولید و اشتغال را پیرو رهنمودهای حضرت امام (ره) دانست و گفت: شتاب در تولید، ایجاد اشتغال و حمایت از ساخت داخل، وضع اقتصاد مردم را بهبود می‌دهد، از این رو وزارت نفت این راهبرد را دنبال می‌کند.

بر اساس این گزارش، در آستانهٔ بزرگداشت سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، صبح امروز جمعی از  مسئولان وزارت نفت با حضور در حرم مطهر، به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات