با حضور معاونان وزیر نفت چهارشنبه 06 مارس 2013

به گزارش خبرنگار شانا، در آیینی که عصر روز گذشته برگزار شد، برگزیدگان سومین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی معرفی شدند و تقدیرنامه های خود را دریافت کردند.

در این مراسم مهندس عبدالحسین بیات، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مهندس محسن خجسته مهر، معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت جوایز برگزیدگان را اهدا کردند.

پنج شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه ٥ ستاره و ٧ شرکت تقدیرنامه ٤ ستاره دریافت کردند؛ افزون بر این شرکت ها ١٢ شرکت دیگر نیز تقدیرنامه ٣ ستاره و ١٤ شرکت موفق به کسب تقدیرنامه ٢ ستاره شدند، همچنین ٢٨ شرکت گواهی تعهد به تعالی و ١٨ شرکت نیز گواهی حضور دریافت کردند.

در میان برگزیدگان ١٠ شرکت زیرمجموعه صنعت نفت و ٤٤ شرکت از پیمانکاران، سازندگان، تامین کنندگان و صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی در کسب رتبه برتر شدند و ٧ شرکت که جزء طرح های پتروشیمی هستند نیز، موفق به کسب تقدیرنامه شدند.

تقدیرنامه های ٥ ستاره جایزه تعالی نیز به پتروشیمی های بندر امام و تبریز تعلق گرفت و ٧ شرکت پتروشیمی دیگر موفق به کسب تقدیرنامه ٤ ستاره شدند.

بر پایه این گزارش، در آیین معرفی برگزیدگان جشنواره تعالی پتروشیمی، معاونان وزیر نفت با تقدیر از شرکت هایی که موفق به کسب رتبه شدند، خواستار افزایش سطح کمی و کیفی شرکت کنندگان در جایزه تعالی پتروشیمی شده و ابراز امیدواری کردند که در سال های آتی شرکت های بیشتری نیز از کل مجموعه صنعت نفت برای کسب جایزه تعالی حضور داشته باشند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات