به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به نقل از مهندس علی اکبر شعبانپور، مدیرعامل این شرکت با اعلام این که تعمیرات اساسی فاز چهار نیز از ۱۳ خرداد امسال آغاز شد و سومین روز تیرماه به پایان رسید، گفت: تعمیرات اساسی فازهای ۴ و ۵ با هدف تولید پایدار گاز و اجرای صحیح و ایمن برنامه همچنین استفاده از بهترین تجهیزات در یک برنامه‌ مدون، دو روز زودتر از برنامه‌ی زمان‌بندی شده به پایان رسید.

شعبانپور یادآور شد: شاخص‌های عملکردی نشان می‌دهد ۶ هزار و ۵۰۰ فعالیت تعمیراتی در زمینه‌های تعمیرات برق، ماشینری، مکانیک، بازرسی فنی و ابزار دقیق با موفقیت کامل در این پالایشگاه انجام شده است، ضمن آن که واحدها بر اساس برنامه زمانبندی از سرویس خارج شد و پس از پایان تعمیرات اساسی با موفقیت کامل در سرویس قرار دهند.

وی با اشاره به اقدام های انجام شده در زمان تعمیرات اساسی امسال گفت: کارهای تعمیراتی بیش از۲۰ برج، ۷۴ مخزن،‌ ۳۶ مبدل حرارتی،۱۲ تجهیز کولر هوایی، ۲۵۰ عدد شیرآلات بزرگ صنعتی، ‌۲۱ فیلتر با رعایت دقیق اصول ایمنی و نظارت کامل اچ اس یی با موفقیت کامل انجام شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: از دیگر اقدام های انجام شده می‌توان به اجرای عملیات توپک‌رانی مسیر خط لوله‌ گاز ورودی پالایشگاه برای فازهای ۴ و ۵ اشاره کرد که در کم‌ترین زمان و به بهترین شکل انجام شد.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات