به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس علی نجفی زاده تصریح کرد: ساختمان برج کنترل ترافیک دریایی که توسط سازمان منطقه ویژه احداث شده است جهت بهره برداری در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی قرار می گیرد.

وی، شتاب دهی در گسترش فضای خدماتی مجتمع بندری پارس را از اهداف ساخت و راه اندازی این پروژه اعلام کرد و افزود: پروژه ساخت برج کنترل ترافیک مجتمع بندری پارس به همراه ساختمان پشتیبانی به ارتفاع ۴۵ متر و در زمینی با ۱۰ هزار و ۲۲۵ متر مربع زیربنا احداث شده است.

نجفی زاده همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه ویژه اداره گذرنامه مستقر در بندر خدماتی پارس، ادامه داد:  این سامانه که به صورت به روز (آن لاین) می باشد به همت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تهیه و خریداری شده است؛ با استفاده از این سامانه، فعالیت های مربوط به امور گذرنامه و اتباع خارجه در مجتمع بندری پارس به روز انجام می شود.

نجفی زاده یادآور شد: با اتخاذ تدابیری از سوی سازمان منطقه ویژه پارس، موانع موجود برای ورود و خروج کالاهای ترانزیتی و ترانشیپی رفع شده است؛ علاوه بر این تشریفات خروج کالا از بندر نیز کاهش یافته است و این مهم سبب دسترسی آسان به تجهیزات مورد نیاز پروژه های پارس جنوبی می شود.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات