تا پایان امسال محقق می شود سه‌شنبه 31 جولای 2012

به گزارش شانا، سید محمدتقی علوی با تشریح جزئیات این برنامه مهم گفت: با اجرای طرح جامع سیستم یکنواخت کالا امکان تعامل و ارتباط بین سازمانی با دیگر واحدها و سازمان های زیرمجموعه صنعت نفت به ویژه در زمینه تبادل اطلاعات کالایی و انتقال کالاهای مازاد و رده خارج موردنیاز دیگر سازمان ها و شرکت ها نیز ایجاد خواهد شد.

مدیر بازرگانی منطقه ویژه پارس افزود: با برنامه ریزی جامع انجام شده در زمینه شناخت و به کارگیری منابع تولید و عرضه کالا در سطح استان بوشهر و منطقه ویژه، همچنین ضرورت به کارگیری روش های اصولی خرید کالا، زمان خرید و تامین کالا در این منطقه از متوسط ۲۰ روز تا یک ماه به هفت تا ۱۰ روز کاهش یافته است.

وی کاهش زمان برگزاری جلسه های بازگشایی پاکت، خرید مشارکتی با حضور نمایندگان متقاضی در زمان خرید کالا و کاهش بوروکراسی اداری در فرآیند خرید کالا را از عوامل موثر بر کاهش زمان خرید کالا معرفی کرد.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: با تحقق این مهم، امکان مناسبی برای ایجاد رضایت مندی و شتاب دهی بهینه امور مربوط به مدیریت های سازمان فراهم شده است.

علوی با اشاره به فعال شدن اداره های مختلف در مدیریت بازرگانی منطقه ویژه پارس یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده و به کارگیری نیروی انسانی کیفی و با تجربه، فعالیت اداره های طبقه بندی کالا، سفارش  و کنترل موجودی کالا، بازرسی انبارها و خدمات مکانیزه کالا در این مدیریت فراهم شده است، ضمن آن که فعالیت این مجموعه ها، زمینه ارتقا و بهبود عملکرد مدیریت بازرگانی و همه مدیریت های سازمان منطقه ویژه پارس را فراهم می کند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات