طی حکمی چهارشنبه 25 جولای 2012

به گزارش شانا  مهندس ظریف کارفرد، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام خمینی در این نشست با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگر کشور به کار و تلاش  آحاد جامعه نیاز دارد، گفت: برای رسیدن به جامعه ای پیشرفته و در رفاه نیاز است که همه ما تمام تلاش و همت خود را به کار ببندیم.

وی همچنین با تقدیر از زحمات سید جواد احمدی، مدیرعامل سابق پتروشیمی کارون مسئولیت جدید را به مهران بنازاده تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

منوچهر قندیل، رئیس هیئت مدیره شرکت نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از مدیرعامل سابق شرکت بر توانایی علمی و شایستگی مهران بنازاده مدیرعامل جدید پتروشیمی کارون تاکید ورزید و اظهار امیدواری کرد که با توجه ویژه ایشان به نیروی انسانی و تخصص مدیریتی ایشان، شرکت بتواند به بالاترین ظرفیت تولید خود دست یابد.

سید جواد احمدی، مدیرعامل سابق پتروشیمی کارون نیز با تشکر از همکاری کارکنان در دوره مسئولیت خود ، گزارشی از آخرین وضعیت شرکت را به اطلاع حاضرین رساند و برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت کرد.

مهران بنازاده؛ مدیرعامل جدید شرکت نیز در ادامه نشست، ضمن سپاس از زحمات مدیریت پیشین شرکت، اظهار امیدواری کرد پتروشیمی کارون با همکاری مدیران و کارکنان این شرکت به تولیدی با بالاترین ظرفیت و بهترین کیفیت دست یابد.

پتروشیمی کارون اولین تولید‌کننده ایزوسیانات در خاور‌میانه، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع شده است. مهمترین محصولات این شرکت تولوئن دی ایزوسیانات، اسید کلریدریک، اسید نیتریک و آب ژاول است.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات