از صبح دوشنبه: یکشنبه 15 جولای 2012

مدیر اچ اس ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: از صبح فردا همایش پدافندغیر عامل ومدیریت بحران شرکت ها و مجتمع های تابع شرکت ملی صنایع پتروشیمی در تبریز آغاز به کار خواهد کرد.

مهندس قدرت الله نصیری افزود: این همایش که با همکاری سازمان پدافند غیر عامل تشکیل می شود به صورت تخصصی و با هدف تبیین اصول و کلیات پدافند غیرعامل برای شرکت های پتروشیمی و مدیریت بحران در این شرکت ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار پداففند غیر عامل و لزوم آمادگی واحد های پتروشیمی، آخرین دستاوردها و تحقیقات در این مورد طی برگزاری همایش ارائه می شود.

نصیری افزود: صنعت پتروشیمی همگام با سیاست های توسعه ای خود از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات برای حفظ و ایمنی کارکنان استفاده می کندو تولید ایمن و پایدار ، مورد توجه جدی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

مدیر اچ اس ایی شرکت ملی صنایع پتروشیمی  اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده استقرار سیستم پایش آن لاین روی خروجی واحدهای تولیدی پتروشیمی تا پایان سال ۱۳۹۲ به طور کامل محقق خواهد شد.

وی افزود: تاکنون پتروشیمی های تبریز ،خراسان ، اصفهان از سیستم پایش لحظه ای بهره مند شده اند و چند واحد پتروشیمی نیز در عسلویه در حال نصب این سیستم هستند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات