روز گذشته و به مدت ۵ روز سه‌شنبه 05 ژوئن 2012

به گزارش پایگاه اینترنتی اسکندآسیا، بیست و پنجمین کنفرانس جهانی گاز (دبلیو جی سی ۲۰۱۲) ۴ تا ۸ ژوئن (۱۵ تا ۱۹ خرداد) در کوالالامپور، پایتخت مالزی برگزار می شود.
این کنفرانس گازی بزرگ ترین و مهمترین رویداد جهانی در صنعت گاز به شمار می رود.

کنفرانس جهانی گاز با موضوع «گاز: آینده با ثبات برای رشد جهانی» از سوی اتحادیه بین المللی گاز (آی جی یو) و موسسه گاز مالزی (ام جی ای) برگزار می شود.

پیش بینی می شود حدود ۵ هزار کارشناس صنعتی از جمله مدیران اجرایی سازمان های پیشتاز، مقام های دولتی و متخصصان صنعتی در این رویداد حضور یابند.

در بیست و پنجمین کنفرانس جهانی گاز شرکت های فعال در صنعت گاز از سراسر جهان از جمله روسیه، کره جنوبی، هلند، سنگاپور، رومانی، آمریکا، فرانسه، لهستان، انگلیس، کانادا، چین و شرکت ملی گاز ایران به نمایندگی از طرف ایران در این رویداد جهانی حضور دارند.

به گزارش شانا، در این کنفرانس بین المللی کارشناسان و متخصصانی از شرکت ملی گاز ایران با ارائه آخرین یافته های علمی خود به بحث و تبادل نظر با همتایان خود خواهند پرداخت.

در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی مالزی نمایشگاهی از آخرین دستاوردها و فناوری ها در زمینه انرژی دایر و شرکت ملی گاز ایران نیز با ارائه آخرین یافته های علمی و عملیاتی خود پاسخگوی بازدیدکنندگان خواهد بود.

شرکت های استات اویل نروژ، نواتک روسیه، او ام وی اتریش، سعودی آرامکو از جمله شرکت هایی هستند که در این کنفراس جهانی حضور یافته اند؛ فهرست کامل شرکت ها و کشورهایی که در این رویداد حضور یافته اند، در این تارنما (http://www.wgc2012.com/exhibition/exhibitors-list.html) قابل مشاهده است.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات