به گزارش شانا، کریم سلحشور در سومین روز از سفر به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در نشستی با مدیران عامل و مدیران منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی اظهار داشت: وضعیت کنونی خانواده کارکنان در شهرک‌ها مطلوب و قابل قبول نیست و باید در کوتاه‌ مدت و به ‌صورت ویژه این موضوع بررسی و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تغییر در رویه در هر حوزه  آثار جانبی دارد، به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه زیرساخت‌های منابع انسانی اشاره و تصریح کرد: باید با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق، آثار جانبی حاصل از این تغییرات را کاهش دهیم.

سلحشور به آمادگی کامل برای حل مشکلات کارکنان در صنعت نفت اشاره و تاکید کرد که هیچ دلیلی برای ضعف در خدمت رسانی به خانواده‌ ها قابل پذیرش نیست.

وی در ادامه خواستار تهیه جدول زمانبندی برای پیگیری مصوبات و دستورات شد و با اشاره به اهتمام جدی وزیر نفت به حل مسائل کارکنان گفت: سیاست‌های امسال وزارتخانه بر این اساس خواهد بود که مشکلات  کارکنان در بخش‌های مختلف بررسی و حل شود.

در این نشست تجدید نظر در ساختار سازمانی، جذب و نگهداشت نیروی انسانی، وضعیت قرارداد نیروهای پیمانکاری، بررسی مشکلات خدماتی، رفاهی و فرهنگی خانواده‌های کارکنان در شهرک‌های اقماری، کمبود مسکن برای کارکنان و یکسان‌سازی فوق‌العاده‌ها برای تمام مناطق عملیاتی از جمله مسائلی بودند که از سوی مدیران منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی مطرح شد.

سفر دوره ای معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت و هیئت همراه به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای بررسی مسائل و مشکلات کارکنان صنعت نفت  از روز دوشنبه هفته جاری (۸ خرداد) آغاز شده است.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات