مدیرعامل شرکت کالای پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با بیان این‌که اطلاعات لازم از سوی شرکت کالای پتروشیمی در اختیار کارشناسان سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفته است، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک، وضعیت واگذاری این شرکت تعیین تکلیف شود.

مهندس بهرام پورحسن اظهار کرد: با توجه به این‌که فعالیت شرکت کالای پتروشیمی بر مبنای سرویس‌دهی بنا شده، از همان ابتدا سعی بر این بود تا این سازمان با نگاه خصوصی اداره شود و هم‌اکنون این شرکت کم‌ترین نیروی رسمی صنعت نفت را در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت کالای پتروشیمی با تاکید بر این‌که حمایت از مشتری و رضایت او مهم‌ترین اصلی است که باید در شرکت‌های سرویس‌دهنده مورد توجه قرار گیرد، افزود: ابزارهایی که در اختیار بخش خصوصی است، بیشتر در جهت رضایت‌مندی مشتری است تا بخش دولتی و خصوصی سازی در صنعت پتروشیمی تاکنون نتایج مطلوبی به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت کالای پتروشیمی ادامه داد: با توجه به این‌که بخش دولتی مشمول مقررات و قوانین خاصی است و باید در چارچوب آنها حرکت کند، انعطاف‌پذیری کمتری نسبت به بخش خصوصی خواهد داشت، اما با نگاه خصوصی و مشارکت دادن کارکنان در منافع شرکت، می‌توان رضایت مشتری را جلب کرد و هم درآمد بیشتر برای شرکت رقم زد.

به گزارش شانا، چندی پیش مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران  اظهار کرده بود:  اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی در چند سال گذشته، افزایش بهره وری را در صنعت پتروشیمی به همراه داشته است.

مهندس رمضان اولادی افزود: خصوصی سازی و افزایش بهره وری و بهبود فضای کسب و کار با توسعه صنعت پتروشیمی در سال تولید ملی، حمایت و از کار ایرانی، سبب ایجاد رشد اقتصادی و افزایش اشتغال کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز با واگذاری های جدید، سهم صنعت پتروشیمی در خصوصی سازی افزایش خواهد یافت.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات