به گزارش شانا مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کیفیت شرکت ملی صنایع پتروشیمی حفظ سرمایه های موجود همزمان با ایجاد سرمایه گذاری های جدید در صنعت را ضروری دانست و تاکید کرد: هر حادثه ای که در صنعت رخ دهد منجر به از دست رفتن بخشی از سرمایه ملی می شود.

دکتر قدرت اله نصیری اظهار کرد: امید است که در سال ۹۱ با همیاری و همکاری همه کارکنان، فضایی ایمن، سالم و شاداب برای همکاران در صنعت پتروشیمی ایجاد کنیم و شعار تولید ملی را تحقق بخشیم.

وی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کیفیت را وظیفه همه کارکنان اعم از نیروهای با درجه تخصص کم تا عالیترین مقام ها و متخصصان شرکت برشمرد و تاکید کرد:  موفقیت واحد HSE باید همکاری همه کارکنان را به همراه داشته باشد.

نصیری تحریم را فرصت مناسبی برای صنعتگران داخلی برای نشان دادن توان و دانش در زمینه بومی سازی دانست و خاطر نشان کرد: “ما می توانیم” یک باور میان مدیران صنعت نفت است.

وی همچنین خواستار حمایت جامع و کامل مدیران صنعت نفت از متخصصان، کارشناسان و پیمانکاران داخلی شد.

مدیر اچ اس یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی  چندی پیش در گفت و گو با شانا اظهار کرد: یکی از اصول اساسی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، رعایت موارد ایمنی و حفظ محیط زیست است.

قدرت الله نصیری اظهار کرد: صنعت پتروشیمی در سال های گذشته رشد قابل قبولی داشته و با توجه به گسترش فعالیت های این صنعت، رعایت اصول ایمنی و محیط زیست نیز در شرکت های تابعه پتروشیمی همگام با استانداردهای روزآمد جهانی همراه بوده است.

نصیری ادامه داد: صنعت پتروشیمی همگام با سیاست های توسعه ای خود از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات برای حفظ و ایمنی کارکنان استفاده می کند.

وی گفت: در بحث محیط زیست، خوشبختانه شرکت های پتروشیمی واقع در منابع عملیاتی از بالاترین استانداردهای لازم برخوردار بوده و همکاری بسیار خوبی با سازمان محیط زیست دارند.

مدیر اچ اس یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: پروژه پایش لحظه ای در پتروشیمی ها در حال گسترش است و به زودی بسیاری از مجتمع های پتروشیمی از این روش استفاده خواهند کرد.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات