مهندس محمود شکوهمند در گفت و گو با خبرنگار شانا تصریح کرد: طبق پیش بینی انجام شده، شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی پس از تحویل گرفتن بندر پتروشیمی پارس، بر اساس میزان سهم مورد قبول شرکت ملی صنایع پتروشیمی با یک شرکت خارجی مشارکت خواهد کرد. وی افزود: مشارکت شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی با شرکت خارجی که از طریق مناقصه انتخاب خواهد شد، تنها در زمینه تعمیر و نگهداری و بهره برداری بندر پتروشیمی پارس خواهد بود.

مدیر عامل شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی با اشاره به طرح مخازن بندر امام اظهار داشت: بهره برداری و مدیریت از مخازن و اسکله ها یک کار تخصصی است و در زمینه مدیریت طرح مخازن بندر امام نیز به عنوان نخستین طرح مخازن در کشور، نیازمند مشارکت با یک شرکت خارجی هستیم.

مهندس شکوهمند تصریح کرد: هم اکنون شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی با یک شرکت هلندی به نام «ووپک» که در زمینه اسکله داری و مخازن فعالیت می کند، وارد مذاکره شده است. به گزارش خبرنگار شانا، طرح مخازن بندر امام با ۱۹ مخزن و ۱۱۷ هزار تن ظرفیت به وسیله شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی و نیز طرح ساخت بندر پتروشیمی پارس نیز با ۱۵ اسکله به وسیله شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در حال اجرا است.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات