بسم الله الرحمن الرحیم

” لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمدو النعمة لک والملک، لا شریک لک لبیک”

عید قربان یاد آور روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی های دنیایی ودل سپردن به رضایت محبوب است .عید قـربان پاک‏ترین عیدهاست، عید سرسپردگی و بندگی است، عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و عید نزدیک شدن دل‏هایی است که به قرب الهی رسیده‏ اند. و چه زیبا خداوند حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید قـربان و راه کمال و سعادت را در سایه سارعشق به ولایت قرارداد و چه زیباتر “غــــــدیر” را عصاره خلقت و چکیده تمام ادیان الهی، طنین خوش آهنگ ادامه راه انبیاء و ثمره نبوت و رسالت قرارداده است.

عیـد غدیر، عید کمال دین، تجلی ولایت، رکن حیات معنوی انسان و خط مشی برای مسلمانان تا آخرین روز دنیاست که عصاره آن در جمله « من کنت مولاه فهذا علی مولاه» تجلی می‏ یابد.

غدیر، عید عدالت ورهبری است ،عید انسانیت وکمال طلبی است و دریایی از باور وبصیرت درکویر حیرت وهامون ضلالت است تا کام جان ها از آن سیراب شود.

دراینجا فرصت را مغتنم شمرده باگرامیداشت یاد وخاطره مهاجرین الی الله ،شهدای مظلوم منا ، اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت را به ساحت نورانی حضرت ولی عصر(عج) ونایب برحقش امام خامنه ای(مدظله العالی) ، شیعیان جهان ، ملت بابصیرت ایران و پرسنل زحمتکش بندر پتروشیمی ماهشهر تبریک وتهنیت عرض نموده ،توفیقات روز افزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منان مسئلت می‏نمایم.

رامین محمودی
مدیر بندر پتروشیمی ماهشهر

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات