IMG_20170119_003429

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، مهندس مهرداد جابری سرپرست ایمنی و محیط زیست بندر پتروشیمی ضمن تبریک فرار رسیدن روز هوای پاک به مدیرعامل محترم شرکت ، مدیر بندر پتروشیمی ماهشهر و کارکنان شریف بندر پتروشیمی ماهشهر، به مناسبت ۲۹ دی ماه روز هوای پاک اظهارداشت:به طور کلی به منظور جلب توجه مردم به موضاعات مهم و حیاتی ، در تمام دنیا مرسوم است که روزی را به نام آن موضوع نامگذاری می کنند و یا به برگزاری سمینارها و کنفرانس ها به جامعه یادآوری می گردد.

مهندس جابری بیان داشت: داشتن هوایی پاک و محیط زیستی سالم حق احاد مردم است و همه مردم در حفظ هوایی سالم وپایدار سهیم هستند.

وی ادامه داد :گرامی داشت روزهایی سالم مانند روز جهانی محیط زیست ،زمین پاک و روز هوای پاک مناسبت هایی هستند که توجه مردم را به اهمیت این روزها جلب می کند.

سرپرست ایمنی بهداشت ومحیط زیست بندر پتروشیمی ماهشهر اظهار داشت: در بیش از ۱۴۰ کشور جهان این مناسبت ها با عناوینی مانند روز بدون خودرو، روز بدون دود اعلام می شود که هر کدام اقدامات خاص خود را انجام می دهند.

مهندس جابری افزود: در همین راستا برنامه های متعددی را بمناسبت این روز مهم در بندر پتروشیمی ماهشهر در نظر گرفته شده است که به شرح ذیل در حال انجام است:

* نصب بنر در جهت توجه بیشتر کارکنان به این روز، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع هوایی پاک و محیط زیستی سالم ، خرید و توزیع مجموعه ای از کتاب های سبز در جهت فرهنگ سازی عمومی و پایه ای در میان کارکنان و سومین مورد تلاش در جهت برگزاری اردوی گردشگری درون استانی با هدف معرفی نقاط حفاظت شده محیط زیستی و بکر است.

《جهت داشتن هوای پاک و سالم و بدون بیماری ، در حفظ هوای پاک آسمان شهرمان مشارکت نماییم》

انتهای پیام/

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات