به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی،این شرکت در بندر پتروشیمی ماهشهر، بازوی بارگیری EDC اسکله P1 را که از اواخر سال ۱۳۹۲ با مشکل مواجه شده بود با اتکای به تخصص و همت کارشناسان داخلی شرکت ، تعمیر و با موفقیت نصب نمودند.
مهندس محمودی مدیر بندر پتروشیمی ماهشهر تصریح کرد در اواخر سال ۱۳۹۲ مشاهده گردید بازوی بارگیری EDC اسکله P1 در قسمت Base riser  دارای انحراف بوده و موجب نا ایمن شدن کاربری از این تجهیز شده است لذا پیرو جلسات فنی و نیز بررسی کارشناسان مربوط وهمچنین با توجه به محدودیت های ناشی از تحریم جهت برقراری و ارتباط و استفاده از خدمات شرکت خارجی FMC تصمیم گرفته شد که  با اتکای به تخصص و همت کارشناسان شرکت در منطقه ، تعمیرات کلی در این خصوص صورت پذیرد .
مهندس محمودی افزود بر همین اساس مراحل باز نمودن و انتقال بازو به کارگاه مرکزی و نیز مهندسی معکوس بر روی Base riser انجام شد که در نتیجه Base riser مجدداً طراحی و ساخته شد و در مورخ ۱۷/۱۱/۱۳۹۴ به اسکله P1منتقل و مونتاژ گردید و نهایتا در مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۴  فرآیند نصب بازوهاي بارگيري توسط گروه اجرایی با موفقیت به پایان رسید.
این موفقیت را به مدیریت و کارکنان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی و همه ی صنعت گران عرصه سازندگی تبریک وتهنیت عرض می نماییم.
“روابط عمومی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی”

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات