به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، مهندس شهریاری مدیرعامل شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: درسال گذشته شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی حائز کسب چند رکورد شد .
وی ادامه داد: در سال گذشته برای اولین بار تناژ عملیات شده توسط این شرکت به عدد ۲۰/۴ میلیون تن رسید که در طول سالهای فعالیت یک رکورد جدیدمحسوب میشود.
مهندس شهریاری افزود: این رقم نسبت به سال گذشته حدود ۴ درصد افزایش را نشان میدهد، در سال گذشته تعداد کشتی های عملیات شده در بنادر تحت مدیریت این شرکت به ۱۱۷۹ فروند رسید.
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی اظهارداشت : این شرکت با تمرکز ویژه بر رعایت مقررات و استانداردهای بین المللی در بنادر تحت مدیریتی موفق به کسب رکورد ۱۶/۲میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه شده است.
شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی درراستای توسعه فعالیتهای خود در حوزه های مرتبط کاری مشارکت با شرکت های تخصصی را در برنامه کاری خود قرار داده و در چند حوزه کاری از جمله عملیات لایروبی- انجام خدمات بندری – ساخت رقابتی قطعات یدکی بازوهای بارگیری – عملیات حمل دریایی فرآورده های نفتی و پتروشیمیایی و… پروژه هایی را در برنامه کاری خود قرار داده است. همچنین اخذ مجوز لازم جهت فعالیت بعنوان بخش خصوصی نیز در دستورکار این شرکت قرار گرفته و مجوزهای مورد نیاز از سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت کار و رفاه و تامین اجتماعی دریافت نموده است، این شرکت برای افزایش کیفیت خدمات و در راستای انطباق بیشتر با استانداردهای بین المللی نسبت به عضویت در انجمن های بین المللی از جمله انجمن بين المللي شركتهاي نفتي و دريايي(OCIMF) ، انجمن بين المللي بنادر و لنگرگاه ها (IAPH)و…اقدام نموده است.

 

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات