تجديد آگهی فراخوان مناقصه عمومي

به شماره  GT/97017

 

شركت پايانه‌ها و مخازن پتروشيمي در نظر دارد مناقصه خريد كامپيوتر و تجهيزات جانبي را با اطلاعات ذيل انجام دهد:

  • نام دستگاه مناقصه گزار: شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي
  • نام مناقصه: خريد كامپيوتر و تجهيزات جانبي (يك مرحله اي توأم با ارزيابي ساده)
  • نشاني دستگاه مناقصه گزار: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي، سايت مجتمع هاي پتروشيمي فاز يك، شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي، ساختمان اداري، كميسيون مناقصات، تلفن ۴۲۵۷۹۲۰۵-۰۲۱ يا تلفكس ۷۲۹۵۶۶۴-۰۷۷۳٫
  • شرح مختصري از كار: خريد كامپيوتر و تجهيزات جانبي شامل: دستگاه كپي، لپ‌تاپ، چاپگر، اسكنر، قطعات كامپيوتر و…
  • نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۰۰۰،۰۰۰،۲۴۰ ريال يا واريز همين مبلغ به حساب ۲۶۴۳۰۴۴۷۳۳ نزد بانك تجارت در وجه شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي .
  • مدارك مورد نياز: مجوز شوراي‌عالي‌انفورماتيك و يا گواهي‌نامه عضويت در نظام صنفي رايانه‌اي كشور (پروانه كسب خدمات كامپيوتري)
  • هزينه خريد اسناد مناقصه: واريز مبلغ ۰۰۰،۵۰۰ (پانصد هزار) ريال به شماره حساب مندرج در بند ۵ آگهي.
  • نحوه دريافت اسناد: مناقصه گران علاقه مند به شركت در مناقصه مي توانند با در دست داشتن معرفي نامه ممهور به مهر شركت، از تاريخ ۰۸/۱۱/۹۷ لغايت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۴/۱۱/۹۷ جهت دريافت اسناد به آدرس مندرج در بند ۳ آگهي مراجعه نمايند.

جهت تحويل پاكات پيشنهادي، ‌مناقصه گران محترم مي بايست پاكات پيشنهادي خودرا  را به‌همراه ساير مدارك خواسته شده در اسناد مناقصه، حداكثرتا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۲۸/۱۱/۹۷، توسط نماينده خود و با ارائه معرفي نامه معتبر، به همان آدرس تحويل و رسيد دريافت دارند.

 

ـ ساير اطلاعات مناقصه  و جزئيات شرح كار در اسناد مناقصه قيد گرديده است.

ـ ارائه معرفي نامه و همراه داشتن مهر شركت جهت دريافت اسناد و شركت در جلسات الزامي است.

ـ‌ هزينه چاپ آگهي به‌عهده برنده مناقصه مي باشد.

شركت پايانه ها و مخازن پتروشيمي (سهامي خاص)

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات