مسابقات قهرماني شطرنج مجتمع هاي پتروشيمي عسلويه به مناسبت دهه خجسته فجر در تاريخ ۱۹/بهمن ماه/۱۳۹۳ با حضور ۶ تيم كامل ۵ نفره و با حضور تمام بازيكنان مطرح و ريتينگ دار در سالن شطرنج مجتمع ورزشي شيرينو برگزار شد. مسابقات در ۵ دور و مطابق با آخرين قوانين و مقرارت فدراسيون جهاني شطرنج ( فيده ) برگزار شد.
تيم پايانه ها و مخازن اين بار با تركيب كامل در اين مسابقات شركت نمود.
تركيب تيم پايانه ها به شرح ذيل مي باشد :
ميز شماره ۱: ارسلان فكور ميز ۲: يوسف صائب ميز  ۳: عباس كاري ميز ۴: مجتبي صالحي ميز ۵: مصطفي حبيب آزاد
دور اول : در اولين گام  تيم پايانه ها به مصاف رقيب اصلي و هميشگي خود پتروشيمي جم رفت و با شايستگي توانست با نتيجه ۴ بر ۱ به برتري برسد .از اتفاقات مهم اين دور مي توان به برتري ارسلان فكور بر قهرمان مسابقات صنايع پتروشيمي آقاي خاموشاني اشاره كرد.
دور دوم : در اين دور تيم پايانه ها به مصاف تيم آماده و قوي پتروشيمي آريا ساسول رفت كه با اقتدار كامل با نتيجه ۴ بر ۱ اين تيم را شكست داد.
دور سوم : اين دور مصاف با تيم پتروشيمي زاگرس بود كه داراي شطرنج بازان بزرگي مثل آقاي وحيدي مي باشد كه تيم پايانه ها در يك جدال بسيار سخت و نفس گير موفق شد تيم زاگرس را نيز۳ بر ۲شكست دهد .
دور چهارم : اين دور مبارزه با تيم هميشه آماده و صاحب عنوان پتروشيمي برزويه بود كه بازيكناني با سابقه قهرماني در مسابقات صنايع پتروشيمي را در تركيب خود دارد كه پس از يك مسابقه بسيار مشكل ، تيم پايانه ها موفق شد تيم برزويه را با نتيجه ۳ بر ۲ شكست دهد.
دور پنجم : مسابقه با تيم جوان و باانگيزه پتروشيمي مهر بود كه تيم پايانه ها با نتيجه ۴ بر ۱ به پيروزي رسيد.
در پايان تيم پايانه ها با اقتدار توانست عنوان قهرماني اين مسابقات را از آن خود كند.
جدول رده بندي : پتروشيمي پايانه ها و مخازن پتروشيمي با ۱۵ امتياز به عنوان ارزشمند قهرماني  پتروشيمي جم با ۱۳ امتياز به عنوان دوم  و تيم پتروشيمي برزويه با  ۱۲ امتياز به عنوان سوم دست يافتند.
نتايج بخش انفرادي مسابقات : آقايان مجتبي صالحي و ارسلان فكور به عنوان قهرمان مسابقات انفرادي در ميزهاي خود دست يافتند و آقايان عباس كاري و يوسف صائب و مصطفي حبيب آزاد به عنوان نايب قهرمان مسابقات انفرادي دست يافتند .

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات