به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، نشست افتتاحیه ارزیابی دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ دربندر پتروشیمی پارس و باحضور ارزیابان جایزه تعالی صنعت پتروشیمی آغاز شد.

در راستای ارزیابی عملکرد شرکت‌های حاضر در دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی ارزیابان ضمن بازدید از واحدهای مختلف شرکت پایانه ها ومخازن پتروشیمی به بررسی جاری‌سازی رویکردها، بازبینی نقاط قوت و قابل بهبود این شرکت مطابق با مدل EFQM-2020 بنیاد مدیریت کیفیت اروپا پرداختند.

این دوره ارزیابی که در بازه زمانی هشتم لغایت دهم بهمن ماه انجام می گردد، ارزیابان دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی طی برگزاری جلسات مشترک با کارگروه‌های مختلف از جمله استراتژی، رهبری و فرهنگ سازمانی، کارکنان، مدیریت پروژه، مالی و سهامداران، HSE، مدیریت زنجیره ارزش و … اظهارنامه تعالی این شرکت را مورد بررسی و تحلیل قرار داده و در پایان طی نشستی با مدیران، روسا و دبیران کارگروه‌ها گزارش خود را ارائه خواهند داد.

گفتنی است جایزه تعالی صنعت پتروشیمی از سال ۱۳۸۹ به همت شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به منظور توسعه و ارتقاء سطح کیفیت مدیریت در صنعت پتروشیمی آغاز شده و شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی برای دومین بار در این دوره حضور یافته است، که در مرحله اول موفق به کسب جایزه سه ستاره تعالی شده بود.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات