به گزارش “سپاس”، بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بمناسبت سالگرد حماسه مردمی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ بیانیه به شرح ذیل صادر کرده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
همان‌گونه كه در ابتدای انقلاب، محرم به كمك این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای ۹ دی هم، عاشورا به كمك ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق كرد.
(حضرت امام خامنه ای (مد ظله))
حماسه تاریخی ملت بزرگ ایران در ۹دی سال ۱۳۸۸ حرکتی خودجوش و مردمی در راستای حفاظت از ارزش‌های دینی و حمایت از جایگاه رفیع ولایت بود که علاوه بر تجلی ولایت مداری و بصیرت ملت ایران، خط بطلانی بر توهم چند ماهه سران فتنه ایادی استکبار و برخی از بی بصیرتان نیز کشید.
نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان روزی پرافتخار و سراسر عزت در تاریخ كشور ایران اسلامی، پیام ولایت‌مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشكوه و یكپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند كه توطئه‌ها و نقشه‌های استكبار جهانی نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد كنند.
عمل بهنگام و تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری مهمترین ویژگی ۹ دی ماه بود. این ویژگی به حدی بزرگ بود كه از نگاه رسانه های دوست و دشمن پنهان نماند.
این حرکت ایمانى بود، این حرکت قلبى بود؛ این چیزى بود که انگیزه‌ى خدائى در آن وجود داشت؛ دست قدرت خدا، دست اراده‌ى الهى بود؛ یقینا، اراده خداوند متعال و ایمان به توفیق الهی و بعد رابطه عمیق ملت ایران با رهبر انقلاب اسلامی اصلی ترین عوامل در خنثی سازی فتنه ۸۸ بود و باید گفت نقش اعتماد مردم به رهبری و تبعیت از ولی امر خود در خنثی سازی فتنه نقشی بی نظیر ایفا نمود. با این حرکت عظیم، جهانیان به عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی پی بردند و از اتحاد نظام و مردم برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی آگاه شدند.
در شرایطی که سران فتنه تمام تلاش خود را جهت انتقام گیری از ملت به کار گرفتند، رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از جمهوریت و اسلامیت نظام از هیچ تلاشی دریغ نکردند و اجازه دست اندازی دشمنان به رای و نظر ملت را ندادند.
همانطور که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) فرمودند: نهم دی ۸۸، حادثه كوچكی نیست بلكه آن حركت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حركت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حركت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.
و امروز در پنجمین سالگرد خلق این حماسه تاریخی و گرانبها، سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهر ضمن قدردانی صمیمانه از جامعه حقوقی و ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی و ملت بزرگ و شهید پرور استان بوشهر به جهت خلق این روز عظیم، این حماسه شکوهمند را گرامی می‌دارد و اعلام می کند جهت پاسداشت از این دستاورد عظیم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در این راستا در روز ۹ دی در کنار آحاد مردم در صحنه‌های پرشور انقلابی حضور خواهند یافت.
بی‌تردید ملت شهید پرور، بزرگ و قهرمان ایران اسلامی با تمسک به منویات و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای با حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب اسلامی و آزمون‌های خطیر آینده ، ایستادگی خود بر اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب را فریاد خواهند زد و آمال و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را منکوب می‌سازند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات