به گزارش روابط عمومی پتروشیمی مارون ، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار به میزبانی پتروشیمی مارون با همکاری مجمع روابط عمومی های شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.
در این برنامه که با حضور مدیران عامل شرکت های پتروشیمی بندر امام، رازی، کارون، عملیات غیر‌صنعتی، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مارون برگزار شد، مدیران و سرپرستان روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی در فضایی صمیمی از اهالی رسانه و خبرنگاران استان خوزستان تقدیر کردند.
بر پایه این گزارش‌، مدیران عامل حاضر در جلسه، آقایان مهندس یزدانی ( سازمان منطقه ویژه )‌، مهندس دشتی ( رازی)‌، مهندس امیری (بندر امام)‌، مهندس مسعودی (کارون)‌، مهندس غلامی (عملیات غیر صنعتی ) و مهندس شریف موسوی (مارون )‌، به بیان دیدگاه های خود پیرامون حرفه خبرنگاری، بزرگداشت اهالی قلم، انتظارات جامعه صنعتی از رسانه ها پرداختند و رهنمود‌هایی برای بهبود ارتباط صنعت و رسانه در راستای منافع ملی و منطقه‌ای مطرح کردند و متقابلاً خبرنگاران و مهمانان مدعو نیز با طرح دیدگاهها‌، انتقادات و انتظارات‌، دغدغه‌های ملی و منطقه‌ای خود را مطرح کردند و خواستار توسعه ارتباط شرکت‌ها با رسانه‌ها شدند. مدیریت منابع، توجه بیشتر به مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، حفظ محیط زیست، اشتغال‌زایی و استفاده از ظرفیت‌های استان خوزستان از مهم ترین دغدغه های مطرح شده در این نشست بود .
در پایان این برنامه که با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مجمع روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به میزبانی پتروشیمی مارون برگزار شد، از بیست خبرنگار، وبلاگ نویس، نماینده خبرگزاری و اهل قلم خوزستانی تقدیر شد.
واحد خبر، روابط عمومی پتروشیمی مارون

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات