قال رسول الله (ص):”اَلبِرُّ وَ حُسنُ الخُلقِ يَعمُرانِ الدّيارَ وَ يَزيدانِ فِى الاعمارِ”
نيكوكارى و خوش اخلاقى، خانه‏ ها را آباد و عمرها را طولانى مى‏ كنند
شرایط امروز جهان و فضاهای جدید کسب و کار ایجاب می نماید تا رهبران و مدیران سازمانها و شرکتها بتوانند در بازارها بصورت موثر و فعال حضور یابند و نوعی تعادل میان بخشهای اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی محل کسب و کارشان ایجاد نمایند و به این ترتیب در حوزه مسئولیت اجتماعی گام نهاده وآن را جدی بگیرند.
مسئولیت اجتماعی سازمان، فراتر رفتن از چارچوب حداقل الزامات قانونی است که سازمان در آن قرار دارد. در واقع مسئولیت اجتماعی شرکت ها رویکردی متعالی به کسب و کار است که تاثیراجتماعی یک سازمان بر جامعه را مورد توجه قرار می دهد و هدف آن گرد هم آوردن تمامی بخش ها برای همکاری با یکدیگر است.
از طرفی حدیث مهربانی و ایثار را  باید دردستان انسان هایی  جویا  شد  که بندهای غم را از دست و پای نیازمندان می گشایند تا آنان نیز به شوق بالیدن و ذوق و پویایی امیدوار شوند. سخاوت در فراهم آوردن بستری مناسب جهت ساخت خانه وسرپناه آنقدر زیباست که طراوت باران را در گوش کویر  تداعی می کند. مهربانی سقف آرامش و سایبان آسایشی است برای نیازمندان تا لحظات شیرین زندگی را تجربه کنند.
برهمین اساس کارکنان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی با مشارکت و همکاری کارکنان پتروشیمی پارس در یک اقدام مسئولانه ، خود جوش و خداپسندانه و در راستای مسئولیت اجتماعی فردی و سازمانی، دستان نیازمند فردی مستحق را که در سخت ترین شرایط مالی و زندگی قرار داشت به گرمی فشردند و با همکاری و همدلی همدیگر  بنای احداث سرپناهی در روستای شیرینو از توابع عسلویه را در سال ۹۲  برنامه ریزی نموده که با توکل بر پروردگار متعال این مهم در سال ۹۳ به ثمر نشست و منزل مسکونی تحویل این خانواده نیازمند گردید و طی مراسمی در سالن کنفرانس شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی از بانیان این طرح به خصوص آقایان محسن وثوق و محمد تقی گلزار که با تلاش و کوشش و پیگیری خود نقش بسزایی در انجام این امر خداپسندانه داشتند تقدیر و تشکر بعمل آمد.
((روابط عمومی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی))

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات