نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به عنوان یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین نمایشگاه‌های تخصصی در صنعت پتروشیمی مهر امسال در تهران برگزار می شود.
به گزارش شانا، در سال ۲۰۱۴ میلادی ۲۵ نمایشگاه بین المللی صنایع پتروشیمی، پلاستیک، پلیمر و ماشین آلات وابسته در کشورهای پنج قاره جهان برگزار می‌شود که نمایشگاه ایران پلاست و چاینا پلاست پرمخاطب ترین رویداد در بین کل این نمایشگاه‌ها به شمار می رود.
بر پایه این گزارش، در نیمه نخست سال جاری میلادی تاکنون نمایشگاه های پتروشیمی، صنایع پلاستیک، پلیمر، لاستیک و ماشین آلات وابسته در روسیه، عمان، امارات متحده عربی (عرب پلاست)، چین (چاینا پلاست)، استرالیا و الجزایر برگزار شده است.
در شرایط فعلی نیز نمایشگاه پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی آرژانتین در بویرس آئیرس در حال برگزاری است.
افزون بر این تا پایان سال ۲۰۱۴ میلادی تعدادی دیگر از نمایشگاه های تخصصی صنایع پتروشیمی، پلاستیک، پلیمر، لاستیک و ماشین آلات وابسته در کشورهای فرانسه، تایلند، مصر، جمهوری اسلامی ایران (ایران پلاست)، اندونزی، اکراین، تایوان، کلمبیا، انگلیس، اسپانیا، کنیا، ژاپن، مکزیک، کانادا، اندونزی، پاکستان و ترکیه برگزار خواهد شد.
در این بین از نگاه موسسات معتبر بین المللی مهمترین نمایشگاه بزرگ بین المللی صنایع پتروشیمی، پلاستیک، پلیمر و ماشین آلات وابسته در سال ۲۰۱۴ میلادی نمایشگاه های ایران پلاست و چاینا پلاست چین هستند که همواره مورد توجه فعالان این صنایع در کشورهای مختلف جهان قرار می گیرند.
نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از سال ۱۳۸۱ و با سازماندهی شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز به کار کرد و از دوره ششم به بعد با هدف ارتقاء کیفی نمایشگاه و پرهیز از همزمانی با سایر نمایشگاه‌های مهم بین‌المللی مشابه برپایی آن به صورت دوسالانه در دستور کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گرفت.
همزمان با برگزاری نهمین دوره این نمایشگاه بزرگ صنایع پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی در ایران پیش بینی می شود میزان مشارکت فعالان داخلی و بین المللی صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی پلیمری و پتروشیمی در مقایسه با دوره‌های قبل با افزایش قابل توجهی روبرو شود.
نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست سوم تا هفتم مهر امسال (۲۵ تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۴ میلادی) در تهران برگزار خواهد شد.
نهمین نمایشگاه ایران پلاست در چهار گروه کالایی مهر ماه سالجاری برگزار خواهد شد، براین اساس هشت سالن برای عرضه محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی (گروه کالاهای ساخته و نیمه ساخته)، چهار سالن به ماشین آلات و تجهیزات، سه سالن بزرگ به مواد اولیه و خدمات و یک سالن به متقاضیان خارجی اختصاص می یابد.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات