شعری مقدم: شنبه 14 ژوئن 2014

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تغییرات نه به علت خوب یا بد بودن افراد بلکه به علت تغییر شرایط انجام می شود.
عباس شعری مقدم در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت پتروشیمی دماوند با اشاره به اینکه در کشور ما رسم است با تغییر دولت ها یا مدیران ارشد همه مدیران زیرمجموعه تغییر می کنند افزود: ما تلاش کردیم در دوره جدید این رویه را نداشته باشیم و افراد براساس شایستگی ها منصوب شوند و تغییرات تنها براساس نیاز صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در یک تیم ورزشی مربی هرگاه احساس کند باید تغییری در بازی بدهد یا با تغییر شرایط بازی اقدام به تعویض بازیکنان می کند افزود: در چینش مدیران هم همین موضوع مطرح است و با تغییر شرایط و نیازها مدیران هم تغییر می کنند.
شعری مقدم با بیان مثال دیگری گفت: در مذاکرات حقوقی یا قرادادها یا حتی مذاکرات سیاسی هم همین گونه است به طوریکه برای یک مذاکره نرم از یک مذاکره کننده با توانایی های خاص خود و برای مذاکرات سخت از مذاکره کننده دیگری استفاده می شود.
شعری مقدم تغییر مدیران در عرصه صنعت را هم همین گونه دانست و افزود: با تغییر شرایط لازم است افرادی با توانایی های مختلف به کار گرفته شوند تا بتوانیم کار تیمی خوبی را پیش ببریم.
شعری مقدم با تقدیر از زحمات مهندس رضایی در سمت مدیرعاملی پتروشیمی دماوند گفت: ایشان توانستند با تمام مشکلات و کاستی ها کار را به خوبی تا اینجا پیش ببرند.
شعری مقدم با اشاره به شرایط امروز پتروشیمی دماوند گفت: امروز این مجموعه در گروه اول واگذاری ها قرار گرفته، ما در شرکت ملی صنایع پتروشیمی به علت خصوصی شدن شرکت ها منابع مالی کافی برای تکمیل این طرح ها نداریم و قرارگاه خاتم هم که قرار بود در این طرح سرمایه گذاری کند امکان سرمایه گذاری را از دست داده است و از سوی دیگر کار و فعالیت همه طرح های فاز دو نیازمند راه اندازی این طرح بزرگ است.
شعری مقدم وقوع این شرایط جدید را مهمترین علت تغییر مدیریت این شرکت دانست و افزود: از آقای شهریاری خواستیم با توجه به توانمندی خوبی که دارند و تجربه ای که در پتروشیمی فجر دارند این مسئولیت را بپذیرند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات