شرکت پالایش نفت بندرعباس گواهینامه ISO10004 :2010، لوح رضایت مشتری و تندیس طلائی تضمین کیفیت و خدمات آزمایشگاهی را کسب کرد.
به گزارش شانا این شرکت در دهمین اجلاس متخصصین و روسای بانک، بیمه، بورس و شرکت های تأثیرگذار در بورس و اقتصاد (باینکس)، که در تهران برگزار شد گواهینامه و لوح رضایت مشتری را از طرف موسسه ICS GROUP کانادا بدست آورد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این استاندارد نشان دهنده میزان مطلوبیت و رضایتمندی مشتریان از شرکت در انجام تعهدات و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده است.
هاشم نامور افزود: هدایت، استراتژی های سازمانی، فرآیندها، بررسی اطلاعات و الزامات و انطباق آن با معیارها و تامین بموقع نیاز مشتریان، همچنین نظرسنجی های عمومی و تخصصی از شاخصهای ارزیابی برای کسب گواهینامه رضایت مشتری از سوی موسسه ICS GROUP کانادا است.
همچنین در این اجلاس که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان عرصه اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، تندیس طلائی تضمین کیفیت در خدمات آزمایشگاهی نیز به شرکت پالایش نفت بندرعباس اهدا شد.
شرکت پالایش نفت بندرعباس پیش از این گواهینامه های بین المللی مدیریت یکپارچه (IMS) شامل ISO 9001 در مدیریت کیفیت، ISO 14001 در مدیریت زیست محیطی ، OHSAS 18001 در مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، ISO 29001 در مدیریت کیفیت در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ، ISO 50001 در مدیریت انرژی و HSE-MS در مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و گواهینامه ISO/IEC 17025 در مدیریت کیفیت و احراز صلاحیت آزمایشگاهی آزمون و کالیبراسیون را نیز کسب کرده است.
بر اساس این گزارش شرکت پالایش نفت بندرعباس ظرفیت پالایش روزانه ۳۵۰ هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی را دارد و ۱۹ درصد فرآورده های نفتی کشور را تولید می کند.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات