معاون رئیس جمهوری: شنبه 14 ژوئن 2014

معاون رئیس جمهوری از آماده بودن اسناد سرطان زا بودن ریفورمیت دریافتی از واحدهای پتروشیمی خبر داد و گفت: این اسناد بزودی به کمیسیون انرژی مجلس ارایه می شود.
به گزارش شانا به نقل از سایت سازمان حفاظت از محیط زیست، معصومه ابتکار با بیان اینکه تمام اسناد لازم مبنی بر سرطان زا بودن ریفورمیت دریافتی از واحدهای پتروشیمی موجود است، گفت: این مسئله کاملا شفاف است و با تهدید و تهمت ها، سازمان محیط زیست از موضع خود که حافظ سلامت مردم است، کوتاه نمی آید.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با بیان اینکه این سازمان بشدت اجرای استانداردهای آلودگی هوا را پیگیری می کند، افزود: به لطف خدا و با همکاری وزارت نفت، دریافت ریفورمیت (اکتان افزا) از واحدهای پتروشیمی حذف شده است.
به گفته وی، سازمان محیط زیست و وزارت نفت در این زمینه تعامل کامل با یکدیگر دارند و این فشارها، تهمت و تهدیدها که همه دروغ محض است، اثری در انجام وظیفه ما که خدمت کردن به مردم و تضمین سلامت محیط زیست است، ندارد.
ابتکار ابراز امیدواری کرد: دیگر دستگاهها، مسئولان، مردم و رسانه ها در این زمینه با سازمان محیط زیست همکاری داشته باشند.
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به اینکه بزودی با کمیسیون انرژی مجلس و فراکسیون محیط زیست جلسه می گذاریم، گفت: مشکل تنها تنظیم وقت است، زیرا برنامه نمایندگان مجلس و سازمان محیط زیست در یکی دو هفته اخیر بسیار متراکم بود.
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: تمام سندها برای ارائه آماده بوده و موضوع سرطان زا بودن ریفورمیت دریافتی از واحدهای پتروشیمی بسیار شفاف و مثل روز روشن است.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات