معاون وزیر نفت: چهارشنبه 11 ژوئن 2014

مدیرعامل شرکت ملی نفت از کارکنان صنعت نفت خواست از انجام کارهای سیاسی بپرهیزند و تنها مسئولیت منطقه ماموریتشان را انجام دهند.
به گزارش خبرنگار شانا رکن الدین جوادی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از با اشاره به اینکه در طول چند ماهه گذشته در همه بازدیدها کارکنان را از انجام کار سیاسی منع کرده ام، افزود: پرهیز از کار سیاسی بدین معنی نیست که شرایط سیاسی را درک نکنند، بلکه با درک مسائل سیاسی باید به فکر آبادانی و توسعه کشور و به ویژه پارس جنوبی بود.
معاون وزیر نفت افزود: با انجام کارها در مدت زمان مشخص و معین سبب سودرسانی به کشور شویم.
وی همچنین در این مراسم پروسه انتخاب مدیر عامل جدید منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را حساس دانسته و گفت: از بین ۱۲ نفر کاندیدا برای این پست مهدی یوسفی انتخاب شد و به دلیل حساسیت منطقه سعی شد تا قبل از از زدن حکم رسمی  هیچ نامی از شخص خاصی برده نشود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شناخت نسبت به منطقه را یکی از شرایط انتخاب مدیر عامل جدید دانست و گفت: از مدیر عامل جدید خواسته شد تا ظرف یک ماه آینده عملکرد منطقه را از بدو تاسیس تا کنون ارزیابی و بررسی کند و چه بسا آن را باز تعریف کند.
وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه پستی و بلندیهای زیادی را پشت سر گذاشته، افزود: ماموریتهایی که در منطقه داریم فاصله زیادی با انتظارها دارد که برخی از این فاصله ها به دلیل محدودیت قانونی و برخی به دلیل تحریمها بوده است.
معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه در کنار توسعه باید به محیط پیرامون نیز توجه شود، اظهار کرد: محیط پیرامونی و توسعه آن همواره یکی از دغدغه های اصلی وزارت نفت بوده است، اما از طرفی پیامدهای ناخواسته توسعه در هر منطقه ای وجود دارد که امیدواریم با بررسی و مطالعه دقیق برخی از کاستی ها، آن را بر طرف کنیم.
وی با بیان اینکه همه ظرفیتهای برای توسعه منطقه ویژه پارس باید بکار گرفته شود، افزود: حل مشکلات و تلاش برای بستر سازی با هدف بهبود فعالیتها در حوزه برداشت از میدان مشترک گازی پارس جنوبی از مهمترین نکات قابل توجه مدیریت نصوری در زمان تصدی گری منطقه ویژه پارس بوده است که امیدواریم این روند ادامه یابد.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات