توسط وزارت نفت چهارشنبه 11 ژوئن 2014

تاکنون ۲۰ میلیارد تومان از سهم ۲۴ میلیارد تومانی وزارت نفت از محل مصوبه های سفر مقام معظم رهبری به عسلویه پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاری شانا، مدیرعامل سابق سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مراسم خداحافظی اش از منطقه ویژه گفت:  پارس جنوبی از مناطق تاثیر گذار کشور است که سهم عمده ای در تولید ناخالص ملی کشور دارد.
مسعود نصوری با اشاره به اینکه توسعه محیط پیرامونی، پشتیبانی از طرحهای توسعه ای پارس جنوبی و حمایت از پیمانکاران از اقدامهای مهم این سازمان در سالهای اخیر بوده است، افزود:  امیدوارم این اقدامهای مهم و اثرگذار ادامه یابد.
وی با اشاره به سند راهبردی توسعه منطقه ویژه پارس که توسط موسسه مطالعات انرژی در حال تدوین است، گفت: تدوین این سند از رویدادهای مهم در توسعه منطقه ویژه پارس است که تاثیر بسزایی در توسعه این منطقه در تمامی زمینه های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی خواهد داشت و در این سند به نقش کلیدی مردم در توسعه منطقه اشاره شده است.
مدیرعامل سابق سازمان منطقه ویژه پارس به سفر سال ۹۰ مقام معظم رهبری به این منطقه اشاره کرد و گفت: از سهم ۲۴ میلیارد تومانی وزارت نفت از محل مصوبه های سفر رهبری به عسلویه تاکنون ۲۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
ضرورت بازتعریف ماموریتهای سازمان منطقه ویژه پارس بر اساس شرایط روز
مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم گفت: مسئولیتها در هر دوره ای یک امانت است که باید از آن در راه خدمت به مردم گام برداریم و این مسئولیتها چیزی جز یک آزمایش الهی نیست.
مهدی یوسفی با اشاره به اینکه هنوز به سن ۴۰ سال نرسیده ام، گفت: با این وجود  ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت نفت دارم که ۱۷ سال آن در منطقه عسلویه بوده و این موضوع تجربه خوبی در اختیار من گذاشته است تا بتوانم با شناسایی نقاط ضعف و قوت آن و با بکارگیری افراد جوان و توانمند قدم در راه توسعه منطقه ویژه پارس بردارم.
وی با بیان اینکه تبعیت از اسناد بالادستی نفت یک ضرورت است، افزود: لازم است با یک برنامه ریزی منسجم به ماموریتهای اصلی سازمان عمل کنیم تا ضمن عمل به تعهدهای سازمانی، نقشی پر رنگ در توسعه مناطق پیرامونی داشته باشیم.
یوسفی افزود: سازمان منطقه ویژه پارس یک سازمان مسئول است و باید بر اساس نیازها یک بازتعریف از ماموریتهای سازمان بر اساس شرایط روز داشته باشیم که به این موضوع از سوی وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تاکید شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس بر ضرورت بازتعریف ماموریتهای این سازمان تاکید کرد و گفت: آنچه در دوران مسئولیتم به دنبال آن خواهم بود باز تعریف ماموریتهای اصلی سازمان است که با همراهی مسئولان و همکاران بتوانیم بر اساس ساختار جدید مسیر  پیشرفت را با انرژی مضاعف ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه هدف وجودی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، پشتیبانی از طرحهای توسعه پارس جنوبی است، افزود:  باید سهم خود را در برداشت از میدان گازی پارس جنوبی در شرایطی که رقیبی قدرتمند در آن سوی آب دارد، افزایش دهیم  و در صورت تحقق این امر توسعه و آبادانی برای کشور به ارمغان خواهد آورد.
مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صبح امروز چهارشنبه (۲۱ خردادماه) با حضور رکن الدین جوادی ،حمید رضا عراقی معاونان  وزیر نفت برگزار شد.

نظر بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افتخارات